Planinarenjem do boljih prodajnih rezultata
Autor: Alas Digital Studio
Klijent: Realme
Trajanje saradnje: 9 meseci
Opis projekta: Brend awerness i community kampanje su naše omiljene aktivnosti jer se temelje na originalnom sadržaju koji izaziva emocije, a to je naš fah. Kada smo definisali sa klijentom da želimo veći broj interakcija ciljne grupe sa Realme instagram profilom odlučili smo da napravimo zajedničku aktivnost sa publikom. Aktivnost u kojoj će naš avatar zapravo biti glavni akter i osećati se kao deo Realme brenda.
Snažan osećaj pripadnosti brendu je ono što robne marke mogu samo da sanjaju!
Jer u pripdanosti se rađa poverenje, a poverenju prethodi lojalnosti. Lojalnost od vaših korisnika stvara aktivne brend ambasadore. Kada jednom napravite pleme od 1.000 brend ambasadora više vas ništa ne može zaustaviti.
Da bi smo stvarno pokrenuli pratioce na aktivno druženje nije bilo dovoljno samo da lepo dizajniramo neku objavu i bustujemo je. Morali smo da se izvučemo iz kancelarija i otputujemo 200 km od Beograda, popnemo se na nešto preko 1.500 metara nadmorske visine i napravimo nekoliko Instagram story-a.
Realme je osvojio Rtanj.
A onda smo pozovali našu publiku i pratioce da nam šalju svoje fotografije uslikane Realme telefonom.
Rezultati?
Inbox je bio pun! Svakodnevno su nam stizale fotografije iz svih krajeva Srbije. Publika je dobro reagovala. Prepoznali su našu iskrenu volju da se družimo i kliknuli smo.
To je super, ali koji su stvarni rezultati?