Društvene mreže

Vođenje društevnih mreža koje povećava prodaju, a ne samo lajkove i followere. Najbrži način da dobijete više klijenata, podignete svest o vašem brendu i povećate broj poseta ka sajtu.

Veliki broj vaših potencijalni klijenti je na društvenim mrežama.

Koliko često viđate ljude u prevozu, na ulici, kancelariji i kafiću kako gledaju u telefone i i pomeraju prst na gore? Svi oni su vaši potencijalni klijenti!

Sa dobro osmišljenim planom, bez obzira čime se bavite, svakodnevno možete pronalaziti nove kupce na društvenim mrežama.

Društvene mreže su izvor prodaje, vaša vizit karta i direktni kontakt sa ciljnom grupom.

Imate priliku kao nikad do sada, da uživo komunicirate sa klijentima, da ih pitate šta im se sviđa, šta žele, da vršite anketiranje i testiranja bez ulaganja dodatnih sredstava. Ujedno vaši pratioci mogu da budu u toku sa promenama u vašem poslovanju, da zavire “iza kulisa” i da vas bolje upoznaju, što dugoročno gradi poverenje i podstiče prodaju.

Upoznavanje sa vašim brendom i ciljevima

Želimo da čujemo vašu priču, da naučimo što više o vašoj industriji i vašim kupcima.
Podelite sa nama dugoročne i kratkoročne ciljeve, a mi ćemo predložiti nekoliko načina kako da ih uspešno ostvarite.

Analiza sadržaja

Počećemo od analize profila i postojećeg sadržaja, ciljne grupe i analize konkurencije. Na osnovu toga pomoći ćemo vam da kreirate autentičan sadržaj koji će učiniti da se istaknete, zbog kog će korisnici poželeti da vas prate, saznaju nešto više o vama i koriste vaše proizvode/usluge.

Oglašavanje na društvenim mrežama

Sve više kompanija bira oglašavanje putem društvenih mreža kao jedini vid oglašavanja.

Zašto? Jer je većina vaše ciljne grupe tu.


U današnje vreme to vam je kao da se vaš oglas nalazi na svakom trećem izlog ili bilbordu. Ujedno možete da birate i ko će od prolaznika da vidi taj oglas, da pratite njegove sledeće korake i ako dobro reaguje da na svakom narednom bilbordu pokažete baš vaš oglas. I to sve sa mnogo manje ulaganja.  

Pre nego što počnemo da trošimo vaš novac…

Analiziraćemo sve, pa i ponudu vaše konkurencije! Nećete morati da nagađate da li trenutna kampanja daje rezultate ili ne. Uvek testiramo ponašanje publike kroz nekoliko vrsta različitih oglasa, poruka, vizuala, ali i različitih ciljnih grupa. Ništa ne prepuštamo slučaju. Za kratko vreme utvrđujemo koji oglas donosi najveću konverziju i njega guramo.

Targetiranje - kome možemo da prikažemo vaš oglas?

Vaš oglas možemo prikazati ljudima na osnovu njihove geografske lokacije, interesovanja, starosne dobi, pola, radnom mestu, jeziku… Odnosno, možemo zabaciti udicu baš tamo gde su vaši potencijalni kupci!

Retargeting

Ili remarketing. Odlična taktika da oglas prikažemo publici koja je već gledala određeni proizvod ili uslugu na vašem web sajtu. Na ovaj način obezbeđujete prisutnost kod “vrućih kupaca” a to uvek povećava prodaju, nekad i duplo!

Osmišljavanje prodajnog levka

Ne krećemo u kampanju dok ne nacrtamo levak kroz koji će potencijalni klijenti prolaziti dok se ne odluče za kupovinu. Za implusivne kupovine, poput, kupovine knjige – levak je veoma jednostavan. Kada prodajete nekretnine, turističke aranžmane i sve ostale kompleksne proizvode ili usluge, od prodajnog levka vam zavisi promet na kraju godine

Pre nego što kupe, vaši potencijalni klijenti prolaze kroz sledeće nivoe: Svest o nekom proizvodu. Interesovanje. Donošenje odluke. Kupovina. Ukratko, to je prodajni levak. Suština svake organizovane prodaje je uvođenje i sprovođenje potencijalnih kupaca kroz ovaj levak. Nudimo vam kreiranje prodajnog levka i kompletnu automatizaciju istog.

Transparentan rad i detaljni izveštaji

Znamo koliko je bitno da budete upućeni gde ide svaki dinar iz vašeg budžeta za marketing. Bićete. Platforme za oglašavanje poput Fejsbuka i Instagrama imaju odlične izveštaje. U svakom trenutku, u samo dva, tri klika, možete da pogledate analitiku ogasa i kamapanja, odnosno: koliko je ljudi videlo objavu, kliknulo na nju, posetilo web sajt, popunilo kontakt formu ili obavilo kupovinu u internet prodavnici, koliko lajkova, koja je cena prikaza, a koja klika, baš sve.

Da li želite da zakažete besplatne konsultacije?

Popunite kontakt formu ispod naših referenci i objasinćemo vam kako društvene mreže mogu uticati na razvoj vašeg biznisa, kroz konkretne primere iz vaše industrije.

Reference

Imate pitanje?

Tu smo da odgovorimo na sva Vaša pitanja, a odgovor Vam šaljemo u što kraćem roku!

Takođe nam možete pisati na office@alas.rs ili nas kontaktirati telefonom na +381601474770.