Kako smo za 3 godine klijentu uštedeli preko 75.000 evra?
Autor: Alas Digital Studio
Klijent: Hirurgija dr Đoković
Trajanje saradnje: 12 meseci
Opis projekta: U trenutku kada smo preuzeli SEO aktivnosti, sajt Hirurgije dr Đoković je imao oko 6.000 poseta godišnje i bio je pozicioniran na 12. ili 13. strani Gugl pretrage za ključne termine, odnosno usluge koje bolnica pruža.
Nakon godinu dana uspeli smo da pozicioniramo sajt na 1. stranu Gugla i to u sam vrh pretrage za 20 visoko kompetitivnih ključnih termina iz oblasti opšte hirurgije, plastične hirurgije, onkologije i ostalih medicinskih usluga za koje se takmiče sve ostale privatne bolnice.
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/hirurgija-dr-djokovic-uticaj-na-google-pretragu.jpg)
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/hirurgija-dr-djokovic-analytics-01.jpg)
Nakon što smo sajt pozicionirali na prvu stranu gugla, sajt je počeo da dobija 3-4.ooo posetilaca mesečno i tada smo postavili novi cilj – pozicioniranje sajta u sam vrh pretrage (prva 2-3 mesta) kako bi povećali broj mesečnih posetilaca na oko 20.000!
Uspeli smo, povećali smo broj organskih poseta sa 4.000 na 19.000 mesečno!
Decembar 2019.
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/hirurgija-dr-djokovic-analytics-02.jpg)
Decembar 2020. (godinu dana kasnije)
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/hirurgija-dr-djokovic-analytics-03.jpg)
Šta je sve bilo potrebno da uspešno realizujemo projekat?
1. Pisanje novih i unikatnih tekstova za svaku uslugu koju bolnica pruža. Najveći izazov je bio kako da stručnu medicinsku terminologiju prilagodimo prosečnom korisniku, a da zadržimo nivo ekspertize. Gugl voli sadržaj koji njegovi korisnici rado konzumiraju i takav sadržaj visoko pozicionira u rezultatima pretrage. Prosečno zadržavanje korisnika na nekim stranicam sajta Hirurgije dr Đoković je preko 5 minuta! (Imajte na umu da je na nekim sajtovima uspeh kada prosečan korisnik na stranici ostane 60 sekundi) Baš zbog toga, Gugl voli taj sajt, jer očito rešava problem njegovim korisnicima.
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/hirurgija-dr-djokovic-analytics-04.jpg)
2. Redizajn vizuelnog identiteta. Krenuli smo od redizajna logotipa i sklapanja novog color code-a, a završili smo sa redizajnom sajta koji je čist i izuzetno lak za navigaciju. Cilj redizajna sajta bio je da pojednostavi korisničko iskustvo – izazov je bio predstaviti širok opseg usluga iz različitih grana medicine tako da korisnik u samo 2-3 klika može pronaći uslugu koja ga interesuje i zakazati pregled i besplatne konsultacije u bolnici.
Stari logo
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/dr-djokovic-old-logo.jpg)
Izgled novog sajta
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/dr-djokovic-04.jpg)
Novi logo
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/dr-djokovic-new-logo.jpg)
Izgled novog sajta
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/dr-djokovic-08.jpg)
3. Development novog sajta nije nešto previše atraktivan za opisivanje, možemo samo da kažemo da novi sajt koji smo napravili se izuzetno brzo učitava na svim uređajima – za manje od 1 sekunde! A da su performanse ocenje od strane Gugla sa 100 bodova, od mogućih 100!
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/hirurgija-dr-djokovic-analytics-05.jpg)
Za 3 godine uštedeli smo preko 75.000 evra klijentu, tako što smo 90% posetilaca sajta doveli iz organskog (besplatnog) saobraćaja!
Od kada smo sajt Hirurgije dr Đoković pozicionirali na prvu stranu Gugla za usluge koje ova klinika pruža, preko 90% posetilaca, odnosno, potencijalnih klijenata dolazi na sajt tako što na Guglu pretražuje neku određenju uslugu (npr. operacija kile, operacija slepog creva, liposkucija, i slično) pri čemu odmah naleti na sajt klinike i poseti ga. Da sajt nije tako dobro pozicioniran (jedan od 3 najbolje pozicionirana sajta iz oblasti hirurgije u zemlji), klijent bi bio prinuđen da plaća oglase na Guglu kako bi ga potencijalni klijenti pronalazili. Prosečna cena klika u ovoj industriji je 0.15 evra po poseti, a mi smo za 3 godine saradnje zahvaljujući kvalitetnoj SEO optimizaciji sajta obezbedili preko 500.000 posetilaca besplatno. Da je svaki klik plaćen 0.15 evra, klijent bi morao da odvoji 75.000 evra za Gugl oglašavanje.
![](https://alas.rs/wp-content/uploads/2022/12/hirurgija-dr-djokovic-analytics-06.jpg)