Kako smo za 3 godine klijentu uštedeli preko 75.000 evra?
Autor: Alas Digital Studio
Klijent: Hirurgija dr Đoković
Trajanje saradnje: 12 meseci
Opis projekta: U trenutku kada smo preuzeli SEO aktivnosti, sajt Hirurgije dr Đoković je imao oko 6.000 poseta godišnje i bio je pozicioniran na 12. ili 13. strani Gugl pretrage za ključne termine, odnosno usluge koje bolnica pruža.
Nakon godinu dana uspeli smo da pozicioniramo sajt na 1. stranu Gugla i to u sam vrh pretrage za 20 visoko kompetitivnih ključnih termina iz oblasti opšte hirurgije, plastične hirurgije, onkologije i ostalih medicinskih usluga za koje se takmiče sve ostale privatne bolnice.
Nakon što smo sajt pozicionirali na prvu stranu gugla, sajt je počeo da dobija 3-4.ooo posetilaca mesečno i tada smo postavili novi cilj – pozicioniranje sajta u sam vrh pretrage (prva 2-3 mesta) kako bi povećali broj mesečnih posetilaca na oko 20.000!
Uspeli smo, povećali smo broj organskih poseta sa 4.000 na 19.000 mesečno!
Decembar 2019.
Decembar 2020. (godinu dana kasnije)
Šta je sve bilo potrebno da uspešno realizujemo projekat?
1. Pisanje novih i unikatnih tekstova za svaku uslugu koju bolnica pruža. Najveći izazov je bio kako da stručnu medicinsku terminologiju prilagodimo prosečnom korisniku, a da zadržimo nivo ekspertize. Gugl voli sadržaj koji njegovi korisnici rado konzumiraju i takav sadržaj visoko pozicionira u rezultatima pretrage. Prosečno zadržavanje korisnika na nekim stranicam sajta Hirurgije dr Đoković je preko 5 minuta! (Imajte na umu da je na nekim sajtovima uspeh kada prosečan korisnik na stranici ostane 60 sekundi) Baš zbog toga, Gugl voli taj sajt, jer očito rešava problem njegovim korisnicima.
2. Redizajn vizuelnog identiteta. Krenuli smo od redizajna logotipa i sklapanja novog color code-a, a završili smo sa redizajnom sajta koji je čist i izuzetno lak za navigaciju. Cilj redizajna sajta bio je da pojednostavi korisničko iskustvo – izazov je bio predstaviti širok opseg usluga iz različitih grana medicine tako da korisnik u samo 2-3 klika može pronaći uslugu koja ga interesuje i zakazati pregled i besplatne konsultacije u bolnici.
Stari logo
Izgled novog sajta
Novi logo
Izgled novog sajta
3. Development novog sajta nije nešto previše atraktivan za opisivanje, možemo samo da kažemo da novi sajt koji smo napravili se izuzetno brzo učitava na svim uređajima – za manje od 1 sekunde! A da su performanse ocenje od strane Gugla sa 100 bodova, od mogućih 100!
Za 3 godine uštedeli smo preko 75.000 evra klijentu, tako što smo 90% posetilaca sajta doveli iz organskog (besplatnog) saobraćaja!
Od kada smo sajt Hirurgije dr Đoković pozicionirali na prvu stranu Gugla za usluge koje ova klinika pruža, preko 90% posetilaca, odnosno, potencijalnih klijenata dolazi na sajt tako što na Guglu pretražuje neku određenju uslugu (npr. operacija kile, operacija slepog creva, liposkucija, i slično) pri čemu odmah naleti na sajt klinike i poseti ga. Da sajt nije tako dobro pozicioniran (jedan od 3 najbolje pozicionirana sajta iz oblasti hirurgije u zemlji), klijent bi bio prinuđen da plaća oglase na Guglu kako bi ga potencijalni klijenti pronalazili. Prosečna cena klika u ovoj industriji je 0.15 evra po poseti, a mi smo za 3 godine saradnje zahvaljujući kvalitetnoj SEO optimizaciji sajta obezbedili preko 500.000 posetilaca besplatno. Da je svaki klik plaćen 0.15 evra, klijent bi morao da odvoji 75.000 evra za Gugl oglašavanje.