Rezultati
Kako do sajta koji posetioce pretvara u kupce?
#1 DEFINISANJE CILJEVA
Bez obzira da li želite da povećate prodaju u fizičkoj prodavnici ili online shop-u, broj poslovnih upita, telefonskih poziva, online zakazivanja ili jednostavno želite da edukujete vašu ciljnu grupu, neophodno je da jasno definišemo koji je vaš glavni poslovni cilj na koji ćemo biti konstantno fokusirani tokom procesa izrade sajta.
#2 ODREĐIVANJE CILJNE GRUPE
Ukoliko znamo kome se obraćamo lakše ćemo kreirati izgled i sadržaj sajta sa kojim će vaš potencijalni kupac moći da se poistoveti. Što više ljudi oseća da je ponuda pravljena za njih veća je verovatnoća da će je iskoristiti. Pomažemo vam da definišete vašu ciljnu grupu!
#3 DIZAJN I SADRŽAJ
Na osnovu određivanja ciljne grupe kreiramo sajt na kom će se posetioci osećati kao kod svoje kuće. Autentičan izgled i sadržaj koji vaš potencijalni kupac može da razume učiniće ponudu još atraktivnijom.
#4 FUNKCIONALNOST
Ne pričamo o brzom učitavanju stranica, čistom kodu i responsive dizajnu, to se podrazumeva. Ukoliko su ciljna grupa penzioneri, a na sajtu istaknemo online poručivanje, prodaje neće ni biti. Da ne bi došlo do ovoga, analiziramo ponašanje korisnika i kreiramo funkcionalnosti sajta koje će vaši kupci razumeti i lako koristiti svakodnevno.
#5 BUDŽET I ROK ZA IZRADU
Naš rad je u potpunosti transparentan. Na osnovu prethodno definisanih stavki određujemo platformu i tim ljudi koji će razvijati vaš web sajt. Nakon toga i vremenski rok za izradu, testiranje i neophodan budžet za uspešno završen projekat, bez stresa, nerviranja i neispunjenih obećanja.
Kada pravimo sajt, fokusirani smo na rast vašeg biznisa!
Želimo da vam pomognemo da putem novog sajta povećate prodaju!
Ispod se nalaze neki od naših klijenta – njima smo pomogli da uvećaju promet, nekad i trostruko.