Rezultati
Svi vaši klijenti su na Instagramu
Instagram ima više korisnika nego što Evropa i USA zajedno imaju stanovnika. Preko 2 milijarde.
Sa dobro osmišljenim planom, bez obzira čime se bavite, svakodnevno možete dobijati nove upite i kupce Sa Instagrama.
Kako mi vodimo Instagram profi?
Upoznavanje sa vašim brendom i ciljevima
Želimo da čujemo vašu priču, da naučimo što više o vašoj industriji i vašim kupcima.
Podelite sa nama dugoročne i kratkoročne ciljeve, a mi ćemo predložiti nekoliko načina kako da to upešno ostvarite.
Kompletna analiza tržišta i konkurencije
Uradićemo detaljnu analizu na osnovu koje možemo razmatrati najefikasnije načine za ostvarivanje vaših poslovnih ciljeva.
Osmišljavanje prodajnog levka
Ne krećemo u kampanje dok ne nacrtamo levak kroz koji će potencijalni klijenti prolaziti dok se ne odluče za kupovinu. Za implusivne kupovine, poput, kupovine knjige – levak je veoma jednostavan. Kada prodajete nekretnine, turističke aranžmane i sve ostale kompleksne proizvode ili usluge, od prodajnog levka vam zavisi profit na kraju godine.
A/B testiranje
Ništa ne prepuštamo slučaju. Donosimo odluke na bazi istraživanja, podataka i analiza. Volimo da testiramo različite ciljne grupe sa različitim oglasima, ovo je jedini način da budemo sigurni u uspeh kampanje.
Definisanje ciljeva i planiranje budžeta
Umemo da radimo i sa ograničenim i neograničenim budžetima za marketing.
Kada definišemo ciljeve kampanje, predložićemo neophodan budžet da bi taj cilj mogli da dosegnemo.
Targetiranje kupaca
Targetiranje ciljne grupe nikada nije bilo lakše. Možemo vaš oglas prikazati osobama po lokaciji, godinama, polu, interesovanjima, profesiji, itd. U prevodu, vaš oglas će videti osobe kojima je potrebnan proizvod ili usluga koju vi prodajete.
Remarketing
Ili retargeting. Odlična taktika da oglas prikažemo publici koja je već gledala određeni proizvod ili uslugu na vašem web sajtu. Na ovaj način obezbeđujete prisutnost kod “vrućih kupaca” a to uvek povećava prodaju, nekad i duplo!
Detaljni izveštaji
Znamo koliko je bitno da budete upućeni gde ide svaki dinar iz vašeg budžeta za marketing. Bićete. Instagram ima odlične izveštaje. U svakom trenutku, u samo dva, tri klika, možete da pogledate analitiku ogasa i kamapanja, odnosno: koliko je ljudi videlo objavu, kliknulo na nju, posetilo web sajt, popunilo kontakt formu ili obavilo kupovinu u internet prodavnici, koliko lajkova, koja je cena prikaza, a koja klika, baš sve.
Koliko košta vođenje Instagram profila?
Startni paket, koji podrazumeva osmišljavanje i objavljivanje 7-10 postova i 15ak story-a, bustovanje objava, slanje mesečnog izveštaja, konsultacije i predlog aktivnosti za idući mesec kod nas košta 350€ mesečno. I ovo je svakako paket koji uvek predlažemo novim kljentima jer je odličan za upoznavanje. Često klijenti, kada vide rezultate (kroz povećanje prodaje) sami traže od nas ponudu za “veći paket” koji podrazumeva, kreiranja i objavljivanje više sadržaja i napredno oglašavanje pa shodno uvećanju obima posla raste i cena naših usluga.